woensdag 27 april 2016

5 sütun Alt Türkler korkak köpekler !!!!!!! buradan seversiniz: dışarı çık. Erdoğan arkasında NL Türklerin% 80'i: Bu Türkler Batılı demokratik değerleri ile ilgisi yok olması en büyük kanıtıdır. O zaman defol git ya da başka sadece tekme a la Wilders var 78 milyon yeni Osmanlı İmparatorluğu destekçileri daha sevgili birkaç milyon Suriyeli mülteciler. Türkler: gururlu insanlar ?????? Hayır: Tarihsel yalanlar üzerine kurulu bir gurur yanlış anlamda.////////5e colonne Nederturken zijn LAFFE HONDEN!!!!!!! bevalt het je hier niet: OPROTTEN

5e colonne Nederturken zijn LAFFE HONDEN!!!!!!! bevalt het je hier niet: OPROTTEN. 80% van de Turken in NL staat achter Erdogan: dat is het ultieme bewijs dat Turken NIETS hebben met democratische westerse waarden. Dus: oprotten of anders moeten we ze a la Wilders er maar uitschoppen Lieve een paar miljoen Syrische vluchtelingen dan 78 miljoen nieuw Ottomaanse rijk aanhangers. Turken: een trots volk?????? Nee hoor: een misplaatst trots gevoel, gebaseerd op historische leugens. ******************************************************************* see: metronieuws.nl aile, arkadaşlar ve iş arkadaşları canım, Her şeyden önce, ben ÜZGÜNÜM hepiniz, istisnasız bazen wegdruk ve birçok kez yaparak on line beni almak için geri çağırmalıdır. Açıkçası ben seninle konuşmak istemiyorum çünkü bilmiyorum, ama ben hala çünkü zaten telefonda bir şey ya da resmi event'm yapmak. Durum: Benim avukat göre Türkiye'de tutuklanan am, yapamam ülke ve devlet başkanı hakaret konusunda bana karşı bir dava hazırladı. Ben seyahat yasağını kaldırma yedi gün var. Üzerinde çalıştığımız, ama dürüst olalım konum: Bu tabii ki ne olacak değil. yedi gün boyunca bile önce, ben, yine farklı bir neden ile bu kez tutuklandı olacak. Ben, avukat bilir, bilir her Türk (ve Hollandaca) ama ailem inkar olduğunu biliyorum. Ben de o sizi daraltmak etmemek için yapabileceğiniz tek şey, duydum. Ben, dondurma yemek (yani başka bir zaman daha fazla) Türk plastik cerrahlar hakkında hayal ve ev kabileler tüm bu süre, hırsızlık ile ilgili meşgul benim dönüş sağlamak, benim güvenliği düzenlemek - sadece bana konuşmak ile. , Dondurma yemek her şeyi düşünmek ve çökerdi nüfuz dışında diğer yapamam. cezasız kalır internet üzerinden ölüm tehdidi? Ben istediğim son şey kesinlikle kayıp söylemeden önce, ilk önce aşağıdaki: Sensationally TEŞEKKÜRLER ailesi, arkadaşları ve meslektaşları, sansasyonel TEŞEKKÜRLER. I Her ne kadar istisnasız beni eve almak için tüm güçleriyle koymak wegdruk. Ben şükranla ağlamak - ve ben, merak etmeyin biliyorum. Sensationally TEŞEKKÜRLER. Ama sonra nihayet şu: Başarısız bir göçmen nesil tebrik plasenta. TEBRİKLER. Ben evlerini terk Ailen, özgürlük ve kişi güvenliği size bir ev sunmak zorunda seninle gurur olduğunu düşünüyorum. yıllardır aileleri kaçırmış Sen anne, korkunç koşullarda yaşadığını ve sizin o, çocuklarının kendilerinden daha iyi bir hayat olurdu böylece çalıştım. Size TEBRİKLER tamamen Hollandalılığı başarısız oldu. Türkiye goatfuckers dağ keçilerinin bir çift için sadakat TEBRİKLER en kısa sürede o NSB davranışını çağırır gibi sizi takip etmek istiyorum. Bir NSB ne fikrin var mı? Ah Dünya Savaşı bu konuda, hayır, silinir dersleri beklemek? Evet, bizimle yol için teşekkürler. Ben senin Aşağı Türkler NSB davranışıyla sizi kutluyorum. Ben Türkiye'de sıkışmış nedeni vardır. Sen Amsterdam'da evime şimdi mühürlü nedeni vardır. Ben günlük Mark Rutte, Lodewijk Asscher ve Bert Koenders hattı üzerinde var nedeni vardır. Tüm editörler ben Hollanda'ya beni almak için fazla mesai için çalışmak nedeni vardır. Onlar bu yüzden işe sen soymak Netherlands ailenin adanmış bir hayat var tüm özgürlükleri yapabilirsiniz. TEBRİKLER. Zaten güneşli Türkiye'den selamlar. ZIE O.A. http://www.metronieuws.nl/columns/2016/04/lieve-familie-vrienden-en-collegas metronieuws.nl Lieve familie, vrienden en collega’s, Allereerst: SORRY dat ik jullie allemaal, zonder uitzondering af en toe wegdruk en dat jullie tig keer moeten terugbellen om me aan de lijn te krijgen. Uiteraard doe ik dat niet omdat ik jullie niet wil spreken maar omdat ik ook nog iets officieels moet doen of al aan de telefoon ben. De status: ik ben opgepakt in Turkije, ik mag het land niet uit en volgens mijn advocaat wordt er een zaak tegen mij voorbereid met als onderwerp belediging van het staatshoofd. Ik heb zeven dagen om het uitreisverbod op te heffen. Daar wordt aan gewerkt maar laten we eerlijk zijn: dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Nog voordat die zeven dagen voorbij zijn, zal ik weer opgepakt worden, deze keer met een andere oorzaak. Weet ik, weet de advocaat, weet elke Turk (én Nederlander) maar mijn ouders zitten in de ontkenningsfase. Ik trouwens ook hoor, dat is het enige wat je kunt doen om niet in te storten. Ik eet ijsjes, fantaseer over Turkse plastisch chirurgen (daarover een andere keer) en dit allemaal terwijl thuis volksstammen bezig zijn met een inbraak afhandelen, mijn beveiliging regelen, mijn thuiskomst bewerkstelligen – gewoon, met mij zeg maar. Ik kán niet anders dan ijsjes eten, van nadenken en alles laten doordringen zou ik instorten. Doodsbedreiging via internet, blijft dat ongestraft? Voordat ik het laatste zeg wat ik nog absoluut kwijt wil, eerst het volgende: WAANZINNIG BEDANKT familie, vrienden en collega’s, WAANZINNIG BEDANKT. Ondanks dat ik jullie zonder uitzondering wegdruk zetten jullie je met man en macht in om mij thuis te krijgen. Ik kan wel janken van dankbaarheid – en doe ik ook hoor, no worries. WAANZINNIG BEDANKT. Maar dan tot slot het volgende: gefeliciteerd nageboorte van een mislukte gastarbeidersgeneratie. GEFELICITEERD. Ik denk dat jullie ouders, die huis en haard verlaten hebben om jullie een thuis in vrijheid en veiligheid te bieden, trots zijn op jullie. Jullie ouders die jarenlang hun familie gemist hebben, onder erbarmelijke omstandigheden geleefd en gewerkt hebben zodat jullie, hun kinderen het beter zouden krijgen in het leven dan zij. GEFELICITEERD met jullie totaal mislukte Nederlanderschap. GEFELICITEERD met jullie loyaliteit aan een stel berggeiten uit Turkije, geitenneukers zo je wilt, die jullie volgen zodra ze oproepen tot NSB-gedrag. Enig idee wat een NSB’er was? O wacht nee, die lessen over de Tweede Wereldoorlog zijn geschrapt he? Ja, dank voor het weg met ons. Ik feliciteer jullie Nederturken met je NSB-gedrag. Jullie zijn de reden dat ik vastzit in Turkije. Jullie zijn de reden waarom mijn huis in Amsterdam nu verzegeld is. Jullie zijn de reden waarom ik dagelijks Mark Rutte, Lodewijk Asscher en Bert Koenders aan de lijn heb. Jullie zijn de reden waarom alle hoofdredacteuren voor wie ik werk overuren draaien om mij naar Nederland te krijgen. Zij werken, zodat jullie Nederland kunnen beroven van alle vrijheden waar ook jullie ouders een leven aan gewijd hebben. GEFELICITEERD. Groeten uit zonnig Turkije trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten